vizuãlas
„Instagram“ programėlė, sužadinusi viso pasaulio domėjimąsi nuotraukomis bei aplinkinio pasaulio fiksavimu ir pirmoji pasiūliusi masėms naudotis nuotraukų filtrais šiandien tapo didele bendruomene, kur dažnas vartotojas pasidalina vizualais, padarytais ir apdirbtais jau kitais įrankiais.
„Noriu paklausti, bandau prisijungti prie bankinės DNB sistemos taip, kaip pastaruosius trejus metus. Mano kompiuteris kito prisijungimo kodo net ir nežino (kaip matosi vizuale). Tačiau man rašo, kad duomenys nekorektiškai įvesti... Ką patartumėte daryti?“, - klausė klientas.
Štai praeitą savaitę nutiko labai iliustratyvus, vieną pagrindinių mokyklinio ugdymo ydų apnuoginęs įvykis. Vienos populiariausių Lietuvoje pramoginės radijo stoties M-1 feisbuko puslapyje buvo paskelbtas vizualas, kuriame šalia matematinės lygties puikavosi klausimas „Aš laukiu. Aš vis laukiu. KADA? Kuriuo mano gyvenimo momentu man „tai pravers“, kaip buvo žadėta mokykloje?“
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose neįsivaizduojama be kokybiškų vizualų, nesvarbu, ar kalbėtume apie nuotraukas, vaizdo įrašus ar GIFʼus.
„Instagram“ platforma visų pirma paremta vaizdine informacija, tad nuotraukų kokybei verta skirti didelį dėmesį. Išsirinkite spalvų gamą, kuri dominuos Jūsų vizualuose – taip paskyra atrodys patraukliau, be to, ji bus lengviau atpažįstama dideliame naujų įrašų sraute.
Ilgai neliūdėję nusprendėme mums svarbiai parodai sukurti savo plakato versiją.
[...] Tačiau sužinojome, kad Klaipėdos kultūros komunikacijų centras turi laikytis parodą atvežusių organizatorių reikalavimų naudoti jų pateiktą parodos vizualą.
Facebook reklamos taisyklėse labai griežtai apibrėžta, kiek vizuale, naudojamame reklamoje, gali būti teksto. Tai galioja visiems vizualams – ir atsirandantiems prie jūsų internetinio puslapio nuorodos, ir naudojamiems įrašuose [...].
Kurdami vizualus pagalvokite – ar jie bus naudojami reklamose (įrašų „boostʼinime“, pavyzdžiui. Taip pat – ar puslapis, kuriam kuriamas vizualas, rinks gerbėjus naudojantis Facebook Page Likes reklamomis [...]).
Dainos „Sūrus vanduo“ vizualui Ingrida panaudojo judviejų su Ovidijum nuotraukas iš romantiškos fotosesijos, skirtos LNK projektui „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“.
Ką reikia žinoti norint dalyvauti:
• festivalio plakato vizualo formatas laisvas – tai gali būti tiek fotografija, tiek piešinys ar kitomis grafinio dizaino priemonėmis sukurtas darbas;
• vizuale turi atsispindėti savita festivalio šūkio „Ieškokite moters“ interpretacija;
• konkurse dalyvauja tik baigti darbai. Festivalio plakatą turi sudaryti vizualas, festivalio pavadinimas ar logotipas bei data (lapkričio 25 – gruodžio 4 d.); [...].
Instagram platforma visų pirma paremta vaizdine informacija, tad nuotraukų kokybei verta skirti didelį dėmesį. Išsirinkite spalvų gamą, kuri dominuos Jūsų vizualuose – taip paskyra atrodys patraukliau, be to, ji bus lengviau atpažįstama dideliame naujų įrašų sraute.
Akcija instaliuoti krauju pasruvusius manekenus buvo įkvėpta G. Verdi operos „Trubadūras“. Ja norėjome priversti praeivius sekundei sustoti pagalvoti: ar šiandien toks vaizdas dar gali šokiruoti? [...] Taip jau yra mūsų amžiuje, kad žodžio galia yra mažesnė negu ryškaus vizualo...
Aprašymas
Kalba
Publikavimo informacija
Data
Leidėjas
Pavadinimas
Atsisiųsti ištekliaus įrašo informaciją
Atsisiųsti žodžio informaciją:
RDF formatu LMF formatu TEI formatu TBX formatu SOAP formatu JSON formatu XLSX formatu DOCX formatu PDF formatuKomentuoti
Komentuoti gali tik prisijungę nariai.
Komentarų nėra
Komentarai(0)