sentimeñtas
Kas yra sentimentų analizė?
Paprastai tariant, sentimentų analizė yra teksto analizė, atliekama siekiant nustatyti požiūrį, nuomonę ar emocijas tekste. Sentimentų analizės populiarumas šovė aukštyn per pastaruosius dešimtmečius, kai viešai ir paprastai prieinamos informacijos kiekiai pasidarė milžiniški, o organizacijoms tapo kaip niekad aktualu stebėti vartotojų reakcijas.
Duomenų analitikas Kalevas Leetaru visiems New York Times straipsniams, išspausdintiems nuo 1945 iki 2005 m., ir archyviniams verstiniams straipsniams bei laidoms iš 130 pasaulio šalių nuo 1979 iki 2010 m. pritaikė metodą, vadinamą sentimentų paieška. Sentimentų paieškos metodu vertinama teksto emocinė intonacija skaičiuojant neigiamų bei teigiamų žodžių kiekį ir kontekstą, pavyzdžiui, geras, malonus, baisus ir žiaurus.
Myli ar nemyli? Prekės ženklai tiesą aiškinasi pasitelkę sentimentų analizę [antraštė]
Kad ir kaip ją pavadintumėte – sentimentų, nuomonės ar požiūrio analize, esmė išliks ta pati: pasitelkę naujausias technologijas, modernius įrankius ir algoritmus galite pamatuoti, myli vartotojai jūsų prekės ženklą ar ne. Tokia informacija ypač svarbi, jei planuojate didelius verslo pokyčius arba tenka spręsti kylančias krizes. [...]
Kaip rašo portalas „Marketingprofs.com“, sentimentų analizė suteikia įmonėms galimybę sustiprinti prekės ženklą, pritraukti naujų klientų, geriau aptarnauti jau turimus klientus ir užmegzti sėkmingesnius ryšius su kitomis tikslinėmis auditorijomis. Trumpai tariant, sentimentų analizė suteikia verslui galimybę priimti geresnius sprendimus ir pagreitinti pajamų augimą.
Pasak jos, šiandienė informacijos priemonių stebėsena, kurią užsisako didžiosios kompanijos, norinčios žinoti, koks jų įvaizdis vyrauja viešojoje erdvėje, dažnai nėra išsami arba tiksli. „Galima teigti, kad dabar esančios kokybinės spaudos analizės priemonės nėra tobulos, nes įrankiai, kuriais jie naudojasi, nėra išbaigti. Norint, kad kokybinė analizė būtų tiksli, reikia atlikti vadinamąją sentimentų analizę, įvertinti tiriamojo teksto toną ir kitus dalykus, neužtenka tik surašyti tiriamos kompanijos paminėjimus ir pagal tai daryti vertinimus“, – įsitikinusi kompiuterinės lingvistikos ekspertė.
Todėl kartais atrodo, jog reikėjo kažkokios vados, kad būtų supanikuota. Kad vyksta nuosmukis, pamatote tik post factum. Rinkose – labai daug sentimento, reagavimo į bet kokią žinią, ir tas reagavimas gali būti į keturias skirtingas puses.
Aprašymas
Kalba
Publikavimo informacija
Data
Leidėjas
Pavadinimas
Atsisiųsti ištekliaus įrašo informaciją
Atsisiųsti žodžio informaciją:
RDF formatu LMF formatu TEI formatu TBX formatu SOAP formatu JSON formatu XLSX formatu DOCX formatu PDF formatuKomentuoti
Komentuoti gali tik prisijungę nariai.
Komentarų nėra
Komentarai(0)