neurorinkódara
Reklamos poveikis vartotojų smegenims – neurorinkodaros specialistų sritis. Pats reiškinys sukurtas 1990-aisiais Harvarde, tačiau terminas atsirado tik 2002 metais. Trumpai tariant, neurorinkodara – neurologijos mokslo ir rinkodaros sąjunga, kurios vaisiais naudojasi didžiausios pasaulio bendrovės, tokios kaip „Google“ ar „PayPal“, norėdamos įlįsti į jūsų smegenis. Neurorinkodaros agentūra labiau primena laboratoriją, kurioje tiriamųjų grupei atliekami net keli tyrimai: funkcinė magnetinio rezonanso tomografija, elektroencefalografija ir topografija.
Tyrimų bendrovės „TNS Emor“ vartotojų elgsenos ir neurorinkodaros tyrimų ekspertė Heidi Reinson pasakoja, kaip žmogaus smegenys reaguoja į tam tikrus reklamos elementus ir kaip neurorinkodara gali padėti kuriant geresnę reklamą.
Trumpai apibūdinkite, kas yra neurorinkodara?
Tai yra neurologijos pažinimo mokslas rinkodaroje. Mes galime naudoti metodus ir teorijas, kurie naudojami neurologijos studijose ar net medicinoje. Šias žinias naudojame rinkodaroje, pavyzdžiui, įvertinti reklamoms ir padaryti jas bei rinkodarą veiksmingesnes. Ši sritis vis dar plėtojama. Mūsų regione tai vis dar atrodo kaip mokslo fantastika, tačiau JAV tai jau normali rinkos tyrimų praktika. [...]
Deja, neurorinkodara nėra tas pats, kas pasąmonės programavimas. Mes matuojame reakcijas, tačiau studijų metu negauname universalios tiesos, ką galėtume paimti iš visų reklamų ir sukurti geriausią reklamą, kuri paverstų visus zombiais, – tai neįmanoma.
Atradimai neurobiologijos srityje leidžia reklamos ir rinkodaros specialistams vis stipriau prasibrauti į mūsų galvas. Įdomiausia yra tai, kad poveikio pirkėjui metodai tokie paprasti, kad nepaliauja stebinti. Kaip išvengti impulsyvių išlaidų, atsako „neurorinkodaros tėvu“ vadinamas psichologas Davidas Lewisas.
Aprašymas
Kalba
Publikavimo informacija
Data
Leidėjas
Pavadinimas
Atsisiųsti ištekliaus įrašo informaciją
Atsisiųsti žodžio informaciją:
RDF formatu LMF formatu TEI formatu TBX formatu SOAP formatu JSON formatu XLSX formatu DOCX formatu PDF formatuKomentuoti
Komentuoti gali tik prisijungę nariai.
Komentarų nėra
Komentarai(0)