neuromárketingas

Apibrėžtis
Rinkodaros sritis, tyrinėjanti žmogaus smegenų reakciją į rinkodaros stimulus remdamasi neuropsichlogijos ir neurobiologijos technologijomis.
Iliustracinis (-iai) pavyzdys (-žiai)

Kaip neuromarketingas padeda pažinti vartotoją? [antraštė]
Kartu su kolega Dariumi Černiausku neseniai vykusiame mokslo festivalyje „Erdvėlaivis Žemė“ ji skaitė paskaitą apie neuromarketingą. [...]
„[...] Panaudojus neuromarketingo įrankius, apie individo elgseną galima sužinoti daugiau“, – sakė jaunoji KTU tyrėja E. Vaičiukynaitė iš Ekonomikos ir verslo fakulteto Marketingo katedros.

Tai jau ne naujena, seniai egzistuoja disciplina-NEUROMARKETINGAS

Džordžijos valstijoje buvo įkurdintas institutas, užsiimantis vadinamuoju neuromarketingu, tai yra tyrimais, kaip įvairūs produktai veikia žmonių smegenų reakcijas.

Pastabos
bendrinėje kalboje vartotinas aplietuvintas atitikmuo neurorinkodara.
Aprašymas

Ši duomenų sankaupa rodo, kaip kinta ir atsinaujina lietuvių kalbos leksika. Čia pateikiami kalbos faktai nebūtinai yra taisyklingi ir ne visi teiktini bendrinei kalbai.

Duomenų bazė taip pat pasiekiama adresu https://ekalba.lt/naujazodziai.

Kalba

lietuvių

Publikavimo informacija

Data

2021

Leidėjas

Pavadinimas

Lietuvių kalbos institutas

Atsisiųsti ištekliaus įrašo informaciją
Vertimas pagal vertimas.vu.lt
anglų kalba: neuromarketing
prancūzų kalba: neuromarketing
vokiečių kalba: Neuromarketing
rusų kalba: нейромаркетинговый
lenkų kalba: neuromarketing

Komentuoti

Komentuoti gali tik prisijungę nariai.

Komentarai(0)

Komentarų nėra