influeñcinimas
Svajojantys užsidirbti iš „influencinimo“ sugalvojo planą: gundo jungtis į vienas kito „laikintojų“ grupes [antraštė]
„Instagram“ platformoje populiarėja naujas mikro-influencerių auginimo piramidės principas: tu like'ink mane, aš like'insiu tave – visi tapsime nuomonės formuotojais ir užsidirbsime pinigų. Skamba visai gražiai, tiesa? Bet kas už viso to slypi: ar verta tikėti pasiūlymu, ką suteikia buvimas tokios bendruomenės dalimi, kiek kainuoja dirbtini sekėjai ir kokia iš to nauda patiems smulkiųjų nuomonės formuotojų ieškotojams?
Jau ir dabar neretas mąsto, kad užtenka demonstruoti gyvenimo stilių minioms sekėjų, o už pareikštą nuomonę gauti įplaukas. Kas svarbiausia – „influencinimas“ leidžia maudytis skaitmeniniame dėmesyje, šis pakylėja į savivertės aukštumas, pelno žinomumą, šlovę ir, žinoma, pinigus.
L. Ramonas savęs taip pat nelaiko influenceriu: „Aš tik nuomonę išsakiau – ir bet kas gali savo nuomonę išsakyti feisbuke ir bet kur kitur. Influenceris man yra tas žmogus, kuris naudoja savo gyvenimą kaip produktą ir per jį pardavinėja nuomonę ar prekes, paprastai už pinigus.“ Anot jo, nuomonės reiškimas nėra influencinimas, influencinimas – labiau tas visas gyvenimo suproduktinimas.“
Aprašymas
Kalba
Publikavimo informacija
Data
Leidėjas
Pavadinimas
Atsisiųsti ištekliaus įrašo informaciją
Atsisiųsti žodžio informaciją:
RDF formatu LMF formatu TEI formatu TBX formatu SOAP formatu JSON formatu XLSX formatu DOCX formatu PDF formatuKomentuoti
Komentuoti gali tik prisijungę nariai.
Komentarų nėra
Komentarai(0)