e-tòlingas
Tarp sričių, kurias reikės pabaigti, jis paminėjo „E- tolingą“. Tai yra tokia sistema, kai pastatomi specialūs vartai, kurie matuoja ir nustato, kiek tiksliai nuvažiavo sunkvežimiai, ir jie yra apmokestinami pagal tiksliai nuvažiuotą kilometražą. O dabar yra vienas mokestis, nepriklausomai nuo nuvažiuoto kilometražo.
– Prezidentas G. Nausėda yra išsakęs viltį, kad jūsų įpėdinis tęs pradėtus darbus. Koks artimiausias ir didžiausias iššūkis laukia jo ir ko jam palinkėtumėte?
– Jam palinkėčiau kelių dalykų ir tikrai turėsiu asmeninę progą – kalbėjau su juo telefonu. Tiesiog šiandien nepavyko susitikti, nes labai daug žurnalistų dėmesio buvo. Kita proga susitiksime. Tai „E-tolingas“. Tas, kur valstybei gali atnešti po 5 mln. per mėnesį į Kelių fondą. Tai pirmasis darbas, kurio tikrai jam reikėtų imtis. Tada strategija.
Nauja e-tolling rinkliava būtų taikoma visiems vežėjas: tiek vietiniams, tiek kitose šalyse registruotoms transporto priemonėms, kurių svoris viršija 3,5 t. Taip ir šiuo metu taikomas kelių rinkliavos mokestis.
Valdančiųjų kritikos sulaukęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis pareiškė, kad kelių rinkliavos (e-tolling) sistemai įteisinti būtini įstatymai stringa Seime.
Europinė kelių rinkliavos (angl. e-tolling) sistema, kurią siūloma naudoti apmokestinant Lietuvos magistraliniais keliais važiuojančias sunkiasvores transporto priemones, leistų valstybei kasmet papildomai surinkti per 60 mln. eurų. Tačiau šios lėšos prarandamos, jau antrus metus Lietuvoje nepriimant teisės aktų pakeitimų, būtinų naujajai sistemai įteisinti, skelbia Susisiekimo ministerija.
Aprašymas
Kalba
Publikavimo informacija
Data
Leidėjas
Pavadinimas
Atsisiųsti ištekliaus įrašo informaciją
Atsisiųsti žodžio informaciją:
RDF formatu LMF formatu TEI formatu TBX formatu SOAP formatu JSON formatu XLSX formatu DOCX formatu PDF formatuKomentuoti
Komentuoti gali tik prisijungę nariai.
Komentarų nėra
Komentarai(0)